Het grote "VI Vraag Maar Raak"-spel
+8
El Salvador
Laatgaanjoh!
MachielvdH
Gijsbert
Ollie
FabianX
SigaarSnor
Superbeelden
12 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Het grote "VI Vraag Maar Raak"-spel
Dat is goed, SigaarSnor! De eerlijkheid gebied te zeggen dat ik het ook niet zeker weet, maar het is wel aannemelijk dat Van Vleuten de eerste was.
OK dan, nieuwe vraag:
Hoe heette de vader van de vriendin van René van der Gijp?
Hahahaha
Hans Kraay sr.
El Salvador
Hans Kraay sr.
El Salvador
El Salvador- Aantal berichten : 122
Haha, technisch gezien goed. Ik doel echter op de 'huidige vriendin'.
SigaarSnor schreef:OK dan, nieuwe vraag:
Theo Sijthoff?
Ok mooi Hier komt de vraag:
Wat is het aller best bekeken Voetbal International filmpje wat op YouTube te vinden is? Geef daar de YouTube link van.
Wat is het aller best bekeken Voetbal International filmpje wat op YouTube te vinden is? Geef daar de YouTube link van.
Een van de eerste compilaties van vd Gijp (vrij oud al). Ik mag helaas geen links posten, maar de video heet 'Rene van der Gijp op zijn best.'
Zie youtube: /watch?v=1eZRvCsa_1M
Vooral het einde is geweldig, met een van de meest aanstekelijke lachjes die ik ooit heb gehoord.
Vooral het einde is geweldig, met een van de meest aanstekelijke lachjes die ik ooit heb gehoord.
Laatgaanjoh!- Aantal berichten : 9
Laatgaanjoh! schreef:Een van de eerste compilaties van vd Gijp (vrij oud al). Ik mag helaas geen links posten, maar de video heet 'Rene van der Gijp op zijn best.'
.
Perfect! Jij mag nu ;).
Oke dankje.
Mijn vraag: In welk fragment komt de volgende quote voor:
"Hij wordt dus door zijn broer betaald. Dus Leo Beenhakker, die heeft al om zijn telefoonnummer gevraagd."
Geef de link naar de pagina op sigaarsnor.blogspot.com of het betreffende Youtube-filmpje.
Mijn vraag: In welk fragment komt de volgende quote voor:
"Hij wordt dus door zijn broer betaald. Dus Leo Beenhakker, die heeft al om zijn telefoonnummer gevraagd."
Geef de link naar de pagina op sigaarsnor.blogspot.com of het betreffende Youtube-filmpje.
Niemand? Te moeilijk, andere vraag misschien?
Ik moet tot mijn schaamte bekennen dat ik het juiste antwoord inderdaad niet weet.
Ik heb geen flauw idee...
FabianX- Aantal berichten : 113
Leeftijd : 29
Zal nog een hint geven, de volledige quote is:
"(Naam speler) Die heeft 12 cm ontsluiting! Gisteren bevallen van een tweeling! Maar nou is het erge dus, dat ik weet, hij wordt dus door zijn broer betaald. Dus Leo Beenhakker, die heeft al om zijn telefoonnummer gevraagd. Kijk want hij is niet langzamer als van der Beukering. En in de 16 is ie levensgevaarlijk....
Filmpje komt van deze site.
"(Naam speler) Die heeft 12 cm ontsluiting! Gisteren bevallen van een tweeling! Maar nou is het erge dus, dat ik weet, hij wordt dus door zijn broer betaald. Dus Leo Beenhakker, die heeft al om zijn telefoonnummer gevraagd. Kijk want hij is niet langzamer als van der Beukering. En in de 16 is ie levensgevaarlijk....
Filmpje komt van deze site.
SigaarSnor schreef:Ah, hangen!
http://sigaarsnor.blogspot.com/2011/01/excelsior-speelde-tegen-team-met-ronnie.html
Haha juist! Geniaal stukje is dat! Jij bent
Nieuwe vraag:
Welke tafelgast dacht dat hij naar een Schotse voetbalclub had zitten te kijken, terwijl het eigenlijk een Deense voetbalclub was?
Welke tafelgast dacht dat hij naar een Schotse voetbalclub had zitten te kijken, terwijl het eigenlijk een Deense voetbalclub was?
Also!
Ewout Genemans had onlangs een loodzware avond tijdens de legendarische Televizier-uitzending. Toch was het niet de eerste keer dat hij verscheen in een uitzending van VI. Wat was de reden van zijn eerste bezoek in de VI-studio?
Ewout Genemans had onlangs een loodzware avond tijdens de legendarische Televizier-uitzending. Toch was het niet de eerste keer dat hij verscheen in een uitzending van VI. Wat was de reden van zijn eerste bezoek in de VI-studio?
Helaas niet juist, El Salvador. Misschien moet je toch maar verlossing brengen, SigaarSnor :) .
Ik gok maar, want ik weet het niet. Hij zat in het publiek?
FabianX- Aantal berichten : 113
Leeftijd : 29
Hmm, technisch gezien juist. Hij kreeg spreektijd aan de bar. Nu de reden nog....
Ik zal verlossing brengen
Hij zat aan de bar om zijn programma Voetbalfans (wat hij produceert) te promoten.
Hij zat aan de bar om zijn programma Voetbalfans (wat hij produceert) te promoten.
OK:
Johan Derksen maakte in Voetbal International ooit een opmerking over een kutscheet van een Nederlandse tv-presentatrice, nadat hij een stukje uit een bepaald tv-programma kreeg te zien. Noem de naam van de tv-presentatrice én het tv-programma.
Johan Derksen maakte in Voetbal International ooit een opmerking over een kutscheet van een Nederlandse tv-presentatrice, nadat hij een stukje uit een bepaald tv-programma kreeg te zien. Noem de naam van de tv-presentatrice én het tv-programma.
MachielvdH schreef:Linda de Mol, Vrienden van Van Swieten.
Ik heb wel een vraag voor de kenners[/b]. In welke aflevering van Doordekken kreeg Johan van Wilfred de opmerking, van een kijker, dat zijn hoofd op een varken leek nadat hij ooit met een leren jasje naar de studio was gekomen?[/b]
westelboy- Aantal berichten : 4
Correct, MachielvdH! Je bent eigenlijk niet aan de beurt, westelboy; maar misschien wil MachielvdH je vraag adopteren.
Met alle liefde! En ik moet gelijk passen ook, echt geen flauw idee.
De uitzending van 23 januari 2011? Die aflevering van het leren jasje was op 20 december 2010 en naar mijn weten was de eerstvolgende aflevering 23 januari. Het is wel een gokje, dus als iemand meer details kan geven, geef ik die graag de eer
Laatgaanjoh! schreef:De uitzending van 23 januari 2011? Die aflevering van het leren jasje was op 20 december 2010 en naar mijn weten was de eerstvolgende aflevering 23 januari. Het is wel een gokje, dus als iemand meer details kan geven, geef ik die graag de eer
Het is niet correct maar ik heb nu pas door dat je de uitzendingen van doordekken niet meer kan bekijken. Dus ik kan het niet bewijzen :-)
westelboy schreef:Laatgaanjoh! schreef:De uitzending van 23 januari 2011? Die aflevering van het leren jasje was op 20 december 2010 en naar mijn weten was de eerstvolgende aflevering 23 januari. Het is wel een gokje, dus als iemand meer details kan geven, geef ik die graag de eer
Het is niet correct maar ik heb nu pas door dat je de uitzendingen van doordekken niet meer kan bekijken. Dus ik kan het niet bewijzen :-)
Het was 21 november 2010. Ik zeg het antwoord maar want anders vond niemand dit. Maar ik heb een nieuwe vraag.
In welke stadion stond Johan toen hij last kreeg van de jongere met een petje die aan kwamen rijden in dreunende auto's
Abe Lenstra Stadion?westelboy schreef:In welke stadion stond Johan toen hij last kreeg van de jongere met een petje die aan kwamen rijden in dreunende auto's
SigaarSnor schreef:Abe Lenstra Stadion?westelboy schreef:In welke stadion stond Johan toen hij last kreeg van de jongere met een petje die aan kwamen rijden in dreunende auto's
Voila juist
Een lastige denk ik, maar met wat zoekwerk moet er volgens mij uit te komen zijn:
Welke VI-verslaggever vertelde (vanaf de bar) een verhaal over Louis van Gaal die vond dat Karl Heinz Ruminigge in het vliegtuig op zijn plek zat?
Welke VI-verslaggever vertelde (vanaf de bar) een verhaal over Louis van Gaal die vond dat Karl Heinz Ruminigge in het vliegtuig op zijn plek zat?
Ok!
Een relatief makkelijke, vermoed ik althans: welke bijnaam gebruikt Jan Boskamp voor Aad de Mos?
Een relatief makkelijke, vermoed ik althans: welke bijnaam gebruikt Jan Boskamp voor Aad de Mos?
Yep, Witte! Hij zei het tijdens de Televizier-uitzending. Puntje en de beurt voor N Effing.
Welk muzekinstrument speelt de voorzitter van Twente, Joop Munsterman?
N Effing- Aantal berichten : 31
Oke, mooi. In welk fragment zegt Rene het volgende:
"Nou ja, ik moet zeggen; Bij mij zit het 1 kanaal onder Eredivisie live, dus als ik dan Excelsior-VVV ofzo, dan denk ik nou, even kijken!"
Graag een link naar het fragment:)
"Nou ja, ik moet zeggen; Bij mij zit het 1 kanaal onder Eredivisie live, dus als ik dan Excelsior-VVV ofzo, dan denk ik nou, even kijken!"
Graag een link naar het fragment:)
Nederlander- Aantal berichten : 6
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: