toto 2012/2013
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Re: toto 2012/2013
Waarschijnlijk niet... Was vorig jaar iets te veel werk om het steeds bij te houden in verhouding met wat het uiteindelijk opleverde. (Idee was dat het mensen naar het forum zou lokken, zodat dat wat levendiger zou worden. Dat is helaas niet echt gelukt.)
Als iemand anders de organisatie op zich wil nemen, is dat natuurlijk wel een mogelijkheid.
Als iemand anders de organisatie op zich wil nemen, is dat natuurlijk wel een mogelijkheid.
Re: toto 2012/2013
Jammer,
Was altijd wel leuk om te doen, maar ik snap het wel, veel werk en zo, wordt wel van je verwacht dan. Ik was 7e afgelopen seizoen, kan ik ook niet slechter worden (haha).
Actiever Forum kan misschien door om de uitzendingen heen wat dingen te doen (gasten, opmerkingen, discussie, etc.) weet ook niet precies, probeer wat te helpen.
Groeten El S.
Was altijd wel leuk om te doen, maar ik snap het wel, veel werk en zo, wordt wel van je verwacht dan. Ik was 7e afgelopen seizoen, kan ik ook niet slechter worden (haha).
Actiever Forum kan misschien door om de uitzendingen heen wat dingen te doen (gasten, opmerkingen, discussie, etc.) weet ook niet precies, probeer wat te helpen.
Groeten El S.
El Salvador- Aantal berichten : 122
Soortgelijke onderwerpen
» VI TOTO (stemtopic) - speelronde 19
» VI TOTO (stemtopic) - speelronde 13
» VI TOTO (stemtopic) - speelronde 9
» VI TOTO (stemtopic)
» VI TOTO (stemtopic) - speelronde 10
» VI TOTO (stemtopic) - speelronde 13
» VI TOTO (stemtopic) - speelronde 9
» VI TOTO (stemtopic)
» VI TOTO (stemtopic) - speelronde 10