Tips en verbeterpunten voor het forum
+2
El Salvador
SigaarSnor
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Tips en verbeterpunten voor het forum
Het SigaarSnor Forum is nu een tijdje in de lucht en blijkt goed te werken voor de SigaarSnor TOTO en het overleggen over de YouTube-filmpjes. Daarbuiten zijn er een paar geslaagde topics (geweest), maar over het algemeen is het forum helaas nog niet zo heel actief.
Daarom dit topic! Wat kan er beter? Hoe zorgen we er voor dat er meer bezoekers komen? Alle tips en verbeterpunten zijn welkom. Roept u maar :)
Daarom dit topic! Wat kan er beter? Hoe zorgen we er voor dat er meer bezoekers komen? Alle tips en verbeterpunten zijn welkom. Roept u maar :)
Re: Tips en verbeterpunten voor het forum
Hoi,
Ik ben één van de eerste uur bezoekers, niet zo actief maar lees wel steeds alles, dat moet je niet vergeten, ik bedoel passieve volgers zijn er ook.
Maat goed, hier wat input:
Ik zou bijvoorbeeld wel info willen over welke gasten er verwacht worden.
Nu is de meeste discussie achteraf ipv vooraf.
Ook zou ik het interessant vinden om te weten of en hoe de tafelmensen bij VI dit Forum vinden of uberhaupt volgen?
Ik zal nog eens nadenken of ik meer weet.
El Salvador
Ik ben één van de eerste uur bezoekers, niet zo actief maar lees wel steeds alles, dat moet je niet vergeten, ik bedoel passieve volgers zijn er ook.
Maat goed, hier wat input:
Ik zou bijvoorbeeld wel info willen over welke gasten er verwacht worden.
Nu is de meeste discussie achteraf ipv vooraf.
Ook zou ik het interessant vinden om te weten of en hoe de tafelmensen bij VI dit Forum vinden of uberhaupt volgen?
Ik zal nog eens nadenken of ik meer weet.
El Salvador
El Salvador- Aantal berichten : 122
Klopt, zijn inderdaad ook best wat passieve volgers. Maar we moeten die dus actief zien te krijgen. Een forum bestaat bij de gratie van de mensen die er berichten plaatsen.
De gasten die aanwezig zijn meld ik meestal al eerder op de dag via Twitter e.d., dat kan ik dus inderdaad ook hier op het forum gaan doen.
Benieuwd naar de verdere input
De gasten die aanwezig zijn meld ik meestal al eerder op de dag via Twitter e.d., dat kan ik dus inderdaad ook hier op het forum gaan doen.
Benieuwd naar de verdere input
Leuk, ik heb gen twitter, faceboek, linkin, etc
Zal best doen, El S.
Zal best doen, El S.
Ik heb alle abonnementen opgezegd om dat ik het krijgen van die waarschuwingsmails niet prettig vind. Maar als er een nieuw onderwerp wordt aangemaakt staat het vinkje standaard op abonnement ontvangen. Kan dat ook andersom? Groeten El Salvador
Ik vroeg me van de week precies hetzelfde af (werd ook gek van die notificatiemails, terwijl ik het forum uit mezelf al vaak genoeg check). Het kan gelukkig ook andersom: op https://sigaarsnor.actieforum.com/profile?mode=editprofile&page_profil=preferences moet je "Breng mij standaard op de hoogte van reacties" op 'Nee' zetten. Eventuele nog lopende abonnementen kun je hier verwijderen: https://sigaarsnor.actieforum.com/search?search_id=watchsearch
Ja, wat veranderen klinkt te algemeen, wat mij betreft zou er wel wat minder reklame op mogen maar dat betekent dan waarschijnlijk wel dat je ervoor moet gaan betalen....
Soms duurt het lang voordat de site geladen is door de vele bewegende onderdelen van nu juist die reklame.
Groet El S
Soms duurt het lang voordat de site geladen is door de vele bewegende onderdelen van nu juist die reklame.
Groet El S
Item met Wilfred & Johan over hun aanstaande cd:
http://www.telegraaf.nl/prive/11809889/__Derksen___Jolink_zingt_vals___.html
http://www.telegraaf.nl/prive/11809889/__Derksen___Jolink_zingt_vals___.html
Wesley- Aantal berichten : 49
Waarom niet meer wat reclame of zo,dooie boel nu ,jammer
psvlijpo- Aantal berichten : 7
Zelf meer activiteit en ondernemingen met posten.
Cookie- Aantal berichten : 4
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: