Forum SigaarSnor.blogspot.com
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Technische mensen gezocht om SigaarSnor.blogspot.com te verbeteren

5 plaatsers

Ga naar beneden

Technische mensen gezocht om SigaarSnor.blogspot.com te verbeteren Empty Technische mensen gezocht om SigaarSnor.blogspot.com te verbeteren

Bericht van SigaarSnor wo 26 okt 2011 - 8:11

Nu de SigaarSnor-blog steeds populairder wordt, is het eigenlijk nodig om deze verder te optimaliseren. De site op dit moment vrij traag en dat moet dus beter. Naast de snelheid van de site kan ook het uiterlijk/de indeling op een aantal punten wel een opfrisbeurtje gebruiken. Ik heb er zelf wel een beetje verstand van, maar niet voldoende om de site eens écht goed onder handen te nemen. Hiervoor zoek ik daarom één of meerdere Handige Harry's.

Ik wil gewoon gebruik blijven maken van Blogspot/Blogger, dus alles moet binnen dit systeem gebeuren. Dat hoeft overigens geen probleem te zijn, want het is allemaal behoorlijk te customizen (de broncode van de site kan geheel naar wens worden aangepast).

Welke Voetbal International-fan is er handig op dit vlak en heeft zin om dit klusje aan te grijpen?
SigaarSnor
SigaarSnor
Admin

Aantal berichten : 548

http://SigaarSnor.blogspot.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Technische mensen gezocht om SigaarSnor.blogspot.com te verbeteren Empty Re: Technische mensen gezocht om SigaarSnor.blogspot.com te verbeteren

Bericht van Superpieter123 wo 26 okt 2011 - 8:26

Ik heb er ervaring mee, en wil het wel proberen.
Van deze site ben ik mede-eigenaar
http://eoclan.tk/

Maar misschien wat teveel om alles in me uppie te doen.

Superpieter123

Aantal berichten : 16
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Technische mensen gezocht om SigaarSnor.blogspot.com te verbeteren Empty Re: Technische mensen gezocht om SigaarSnor.blogspot.com te verbeteren

Bericht van peterveenis wo 26 okt 2011 - 8:46

Beste SigaarSnor,

Ik heb wel interesse om te werken aan de SigaarSnor Blog.

Zelf heb ik ervaring met Wordpress, maar ik neem aan dat Blogger niet veel verschil maakt met Wordpress. Ik heb ook ruime ervaring met phpBB Forums.

Daarnaast programmeer ik PHP al ruim 6 jaar.

Mijn portfolio is te vinden op => peterveenis.nl/quotapp-portfolio/ (kan geen www ervoor zetten, omdat ik nieuw lid ben)

Stuur maar een DM op Twitter voor verdere communicatie. Mijn account is @peterveenis

Groeten :),

Peter

peterveenis

Aantal berichten : 2

Terug naar boven Ga naar beneden

Technische mensen gezocht om SigaarSnor.blogspot.com te verbeteren Empty Re: Technische mensen gezocht om SigaarSnor.blogspot.com te verbeteren

Bericht van Ibrahimovic wo 26 okt 2011 - 8:47

Mijn tip, en overig het beste wat je kan doen is overstappen op het wordpress blog systeem. Je maakt een sigaarsnor.nl domein aan. Ik kan heel het blogger archief overzetten naar wordpress zodat niks verloren gaat. Een orgineel sigaarsnor layout bouwen, en wordpress werkt net zo simpel als blogger/blogspot. Ook kan je hierdoor nog meer hits genereren. De bezoekers zullen meegaan naar de nieuwe site, en je zult nog beter in google terecht komen.

Ibrahimovic

Aantal berichten : 1

Terug naar boven Ga naar beneden

Technische mensen gezocht om SigaarSnor.blogspot.com te verbeteren Empty Re: Technische mensen gezocht om SigaarSnor.blogspot.com te verbeteren

Bericht van Superpieter123 wo 26 okt 2011 - 8:50

Ibrahimovic schreef:Mijn tip, en overig het beste wat je kan doen is overstappen op het wordpress blog systeem. Je maakt een sigaarsnor.nl domein aan. Ik kan heel het blogger archief overzetten naar wordpress zodat niks verloren gaat. Een orgineel sigaarsnor layout bouwen, en wordpress werkt net zo simpel als blogger/blogspot. Ook kan je hierdoor nog meer hits genereren. De bezoekers zullen meegaan naar de nieuwe site, en je zult nog beter in google terecht komen.

+1

Superpieter123

Aantal berichten : 16
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Technische mensen gezocht om SigaarSnor.blogspot.com te verbeteren Empty Re: Technische mensen gezocht om SigaarSnor.blogspot.com te verbeteren

Bericht van peterveenis wo 26 okt 2011 - 9:04

Uitleg over verschil Blogger met Wordpress =>

hellboundbloggers.com/2011/07/12/blogger-vs-wordpress/

Ik kan me voorstellen dat je zegt dat je niet wil overstappen, maar Wordpress is wel makkelijker ook voor jezelf om te kunnen beheren.

peterveenis

Aantal berichten : 2

Terug naar boven Ga naar beneden

Technische mensen gezocht om SigaarSnor.blogspot.com te verbeteren Empty Re: Technische mensen gezocht om SigaarSnor.blogspot.com te verbeteren

Bericht van SigaarSnor wo 26 okt 2011 - 9:05

Superpieter123 schreef:Ik heb er ervaring mee, en wil het wel proberen.
Van deze site ben ik mede-eigenaar
http://eoclan.tk/

Maar misschien wat teveel om alles in me uppie te doen.
Heb je ook ervaring met het bouwen/onderhouden van weblogs? Hoe is je kennis van html-code en dergelijken?

peterveenis schreef:Beste SigaarSnor,

Ik heb wel interesse om te werken aan de SigaarSnor Blog.

Zelf heb ik ervaring met Wordpress, maar ik neem aan dat Blogger niet veel verschil maakt met Wordpress. Ik heb ook ruime ervaring met phpBB Forums.

Daarnaast programmeer ik PHP al ruim 6 jaar.

Mijn portfolio is te vinden op => peterveenis.nl/quotapp-portfolio/ (kan geen www ervoor zetten, omdat ik nieuw lid ben)

Stuur maar een DM op Twitter voor verdere communicatie. Mijn account is @peterveenis

Groeten :),

Peter
Ik ken Wordpress niet zo goed, dus kan de vergelijking niet goed maken. Maar ik denk dat het inderdaad redelijk overeenkomt. Ik zal even contact met je opnemen via Twitter.

Wat ik er overigens in de openingspost misschien nog expliciet bij had moeten vermelden, maar anders hierbij: ik zoek iemand (een VI-fan) die dit vrijwillig wil doen. Ik kan (wil) er geen geldelijke vergoeding tegenover zetten.

Ibrahimovic schreef:Mijn tip, en overig het beste wat je kan doen is overstappen op het wordpress blog systeem. Je maakt een sigaarsnor.nl domein aan. Ik kan heel het blogger archief overzetten naar wordpress zodat niks verloren gaat. Een orgineel sigaarsnor layout bouwen, en wordpress werkt net zo simpel als blogger/blogspot. Ook kan je hierdoor nog meer hits genereren. De bezoekers zullen meegaan naar de nieuwe site, en je zult nog beter in google terecht komen.
Het probleem is dit ik overal "geadverteerd" heb met .blogspot.com (nog even los van het feit dat de sigaarsnor.nl al door iemand gekaapt is). Een overstap zie ik alleen daarom al niet zo zitten. Komt bij dat ik eigenlijk ook best redelijk tevreden ben over de mogelijkheden binnen Blogger/Blogspot.
SigaarSnor
SigaarSnor
Admin

Aantal berichten : 548

http://SigaarSnor.blogspot.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Technische mensen gezocht om SigaarSnor.blogspot.com te verbeteren Empty Re: Technische mensen gezocht om SigaarSnor.blogspot.com te verbeteren

Bericht van Superpieter123 wo 26 okt 2011 - 9:13

Ik heb daar ervaring mee ja,
Misschien kleine korting op shirt als vergoeding :D ?

Superpieter123

Aantal berichten : 16
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Technische mensen gezocht om SigaarSnor.blogspot.com te verbeteren Empty Re: Technische mensen gezocht om SigaarSnor.blogspot.com te verbeteren

Bericht van Superbeelden do 27 okt 2011 - 6:00

Superpieter123 schreef:Ik heb daar ervaring mee ja,
Misschien kleine korting op shirt als vergoeding :D ?

Je hebt nog niks gedaan en vraagt nu al een vergoeding?
Superbeelden
Superbeelden

Aantal berichten : 313
Leeftijd : 27

http://superbeeldennieuws.blogspot.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Technische mensen gezocht om SigaarSnor.blogspot.com te verbeteren Empty Re: Technische mensen gezocht om SigaarSnor.blogspot.com te verbeteren

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum