Johan Derksen
+5
El Salvador
Niels89
lijpie
FabianX
SigaarSnor
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Johan Derksen
Bespreek in dit topic alles met betrekking tot Johannes Gerrit (Johan) Derksen (Heteren, 31 januari 1949).
Re: Johan Derksen
Geweldige man, een van mijn helden. Ik heb altijd veel waardering voor hem in hoe hij zich uit en hoe hij gewoon zegt wat hij vindt, zelfs als het om een persoon gaat die naast hem zit. Klasse. Ik zie hem ook graag in discussie met anderen, discussies met Johan zijn altijd interessant.
Ik heb de laatste tijd echter wel de indruk dat hij milder geworden is. Als ik het vergelijk met drie à vier jaar geleden is hij minder nors en lacht hij ook veel vaker om dingen. Ik weet niet of dat aan mij ligt, maar mij is het opgevallen. ^^
Ik heb de laatste tijd echter wel de indruk dat hij milder geworden is. Als ik het vergelijk met drie à vier jaar geleden is hij minder nors en lacht hij ook veel vaker om dingen. Ik weet niet of dat aan mij ligt, maar mij is het opgevallen. ^^
FabianX- Aantal berichten : 113
Leeftijd : 29
Derksen praat mooi en zegt vaak nuttige dingen,soms praat hij ook onzin.
Heeft wel altijd nieuwtjes en zijn vakkennis is groot,de juiste man op de juiste plek.
Heeft wel altijd nieuwtjes en zijn vakkennis is groot,de juiste man op de juiste plek.
lijpie- Aantal berichten : 14
Re: Derksen
Het enige probleem met Derksen is dat hij graag zijn eigen normen en waarden aan anderen op wil leggen (o.a. over Preud'homme en Munsterman), terwijl hij zelf wars is van gezag. Mensen in hun waarde laten als de situatie er om vraagt zou niet verkeerd zijn.
OuweReus- Gast
Ik vind Derksen geweldig! Hij heeft dan wel een eigen mening en daar staat hij voor! Maar na het WK en de uitzendingen in het Kurhaus vind ik hem veranderd en vrolijker geworden.
Niels89- Aantal berichten : 3
Klopt,
Maar met zo'n kijkcijfers en exposure voor zijn blad zou het raar zijn als hij niet vrolijk is. Dat doet m toch wel wat volgens mij.
El Salvador
Maar met zo'n kijkcijfers en exposure voor zijn blad zou het raar zijn als hij niet vrolijk is. Dat doet m toch wel wat volgens mij.
El Salvador
El Salvador- Aantal berichten : 122
Derksen ,ja heeft soms zinnige dingen te zeggen maar slaat soms wel door.
Kan niet zo goed tegen kritiek de bromsnor.
psvgijpie- Aantal berichten : 46
Johan Derksen was net bij Studio Voetbal op Nederland 1. Ging over de kwestie Hiddink. De concurrenten helpen elkaar!
psvgijpie schreef:Derksen ,ja heeft soms zinnige dingen te zeggen maar slaat soms wel door.
Mwah, als hij onterecht een draai om zijn oren krijgt (naar zijn mening) heeft hij wel de nodige tegenargumenten ja, maar dat is juist ook zo leuk, hij neemt geen blad voor de mond. Eigenlijk is hij best aardig, je moet hem echt even in het echt zien en spreken. ;)
FabianX- Aantal berichten : 113
Leeftijd : 29
Zijn er ook audiofragmenten beschikbaar van de lach van johan/?
N Effing- Aantal berichten : 31
Johan heeft geen verstand van voetbal,haalt alles uit zijn boeken.
Geen gevoel voor humor,kijk maar naar reactie op sierd de vos.
Boem ! Koekoek ! Gooooool !!
Geen gevoel voor humor,kijk maar naar reactie op sierd de vos.
Boem ! Koekoek ! Gooooool !!
psvlijpo- Aantal berichten : 7
Soortgelijke onderwerpen
» Nieuwstips voor SigaarSnor.blogspot.com
» Johan Derksen- en René van der Gijp-smileys
» Genee en Derksen met hun voetbalplaat bij Pownews
» Johan Derksen- en René van der Gijp-smileys
» Genee en Derksen met hun voetbalplaat bij Pownews
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: