Forum SigaarSnor.blogspot.com
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Actuele voetbalnieuws!

3 plaatsers

Ga naar beneden

Actuele voetbalnieuws! Empty Actuele voetbalnieuws!

Bericht van Superbeelden zo 22 mei 2011 - 1:52

Hier kan je al het actuele voetbalnieuws volgen, plaatsen en erop reageren. Graag wel een bronvermelding als je een artikel kopieert zo houden we deze topic schoon. Ik zou al het belangrijke voetbalnieuws van de Nederlandse Eredivisie bij houden zoals ik dat eerder op me eigen blogspot deed. Ik ga nu helemaal richten op deze geweldige forum van SigaarSnor. Ik heb jullie hulp wel nodig, plaats dus gerust een bericht!

Je kan het hier hebben over:
- Transfergeruchten
- Interviews die in het blad Voetbal International staan.
- En al het andere voetbalnieuws! Artikelen van andere websites zijn dus ook welkom!
Superbeelden
Superbeelden

Aantal berichten : 313
Leeftijd : 28

http://superbeeldennieuws.blogspot.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Actuele voetbalnieuws! Empty Re: Actuele voetbalnieuws!

Bericht van psvgijpie zo 22 mei 2011 - 1:58

Hiddink: Wel of geen adviseur AMSTERDAM - Even voorkomen dat verhalen een eigen leven gaan leiden. Natuurlijk heb ik met iemand van PSV gesproken, zoals ik ook met Johan Cruijff en Chelsea praat. Maar om me dan meteen adviseur te noemen, is veel te kort door de bocht.



Allereerst ben ik nog bondscoach van Turkije. Dat doe ik nog dagelijks met veel plezier. Ik kijk er dan ook naar uit als we vanaf volgende week in de buurt van Venlo in trainingskamp gaan. Lekker in Tegelen voorbereiden op de belangrijke EK-kwalificatiewedstrijd tegen België. In de wetenschap dat we het dan zonder de nieuwe Real-vedetten Nuri Sahin en Hamit Altintop moeten doen, omdat ze zich zojuist hebben afgemeld. Maar daar puzzel ik me wel uit.

Ik wil er alleen mee aangeven dat adviseur zijn op het niveau van PSV, Ajax en Chelsea niet even tussen neus en lippen door kan. Dat heb ik ook tegen PSV-directeur Tiny Sanders gezegd, toen hij dit met mij besprak. Bellen kan natuurlijk altijd, maar een officiële functie is een ander verhaal.

Bovendien was Johan Cruijff hem voor. Hij vroeg me al eerder om samen bij Ajax in de raad van commissarissen te gaan zitten. Op zich lijkt me dat een mooie uitdaging, maar vooralsnog hik ik tegen de praktische kant van de zaak aan. Al is zo’n functie misschien minder complex dan de rol van adviseur.

Aan de andere kant werkt het met Chelsea wel goed. Toen ik daar anderhalf jaar geleden vertrok, heb ik de club geadviseerd vanaf dat moment goed door te selecteren. Daar zijn ze nu druk mee bezig en af en toe word ik tijdens dat proces als klankbord gebruikt. Dat kost me weinig tijd en is dus prima met mijn functie bij Turkije te combineren. Het bijt elkaar totaal niet.

Zoals Cruijff voor mij ook de drempel heeft verlaagd, door aan te geven wat er allemaal in praktische zin mogelijk zou kunnen zijn, voor het geval een commissariaat er voor mij niet inzit. Omdat ik Johan honderd procent vertrouw, blijven we daarom met elkaar in gesprek. Niets meer en niets minder.In principe geldt hetzelfde voor PSV, alleen niet als adviseur. Dan krijgt het op voorhand al een officiële titel en dat kan niet.

Natuurlijk mogen mensen uit Eindhoven me bellen om bepaalde zaken te toetsen. Geen probleem. Maar daar ligt wel de grens.Concreet gesteld, ben ik nog volop bezig om met Turkije het EK in 2012 te halen en het Turkse voetbal verder te professionaliseren. Daarnaast fungeer ik als klankbord bij Chelsea, denk ik mee als Cruijff me daarom vraagt en weten sommige mensen bij PSV me te vinden.Zo is het, en niet anders.

Bron : De Telegraaf

Hiddink moet niks bij ajax doen,is een psv man !!


psvgijpie

Aantal berichten : 46

Terug naar boven Ga naar beneden

Actuele voetbalnieuws! Empty Re: Actuele voetbalnieuws!

Bericht van Superbeelden zo 22 mei 2011 - 2:03

psvgijpie schreef:Hiddink: Wel of geen adviseur AMSTERDAM - Even voorkomen dat verhalen een eigen leven gaan leiden. Natuurlijk heb ik met iemand van PSV gesproken, zoals ik ook met Johan Cruijff en Chelsea praat. Maar om me dan meteen adviseur te noemen, is veel te kort door de bocht.



Allereerst ben ik nog bondscoach van Turkije. Dat doe ik nog dagelijks met veel plezier. Ik kijk er dan ook naar uit als we vanaf volgende week in de buurt van Venlo in trainingskamp gaan. Lekker in Tegelen voorbereiden op de belangrijke EK-kwalificatiewedstrijd tegen België. In de wetenschap dat we het dan zonder de nieuwe Real-vedetten Nuri Sahin en Hamit Altintop moeten doen, omdat ze zich zojuist hebben afgemeld. Maar daar puzzel ik me wel uit.

Ik wil er alleen mee aangeven dat adviseur zijn op het niveau van PSV, Ajax en Chelsea niet even tussen neus en lippen door kan. Dat heb ik ook tegen PSV-directeur Tiny Sanders gezegd, toen hij dit met mij besprak. Bellen kan natuurlijk altijd, maar een officiële functie is een ander verhaal.

Bovendien was Johan Cruijff hem voor. Hij vroeg me al eerder om samen bij Ajax in de raad van commissarissen te gaan zitten. Op zich lijkt me dat een mooie uitdaging, maar vooralsnog hik ik tegen de praktische kant van de zaak aan. Al is zo’n functie misschien minder complex dan de rol van adviseur.

Aan de andere kant werkt het met Chelsea wel goed. Toen ik daar anderhalf jaar geleden vertrok, heb ik de club geadviseerd vanaf dat moment goed door te selecteren. Daar zijn ze nu druk mee bezig en af en toe word ik tijdens dat proces als klankbord gebruikt. Dat kost me weinig tijd en is dus prima met mijn functie bij Turkije te combineren. Het bijt elkaar totaal niet.

Zoals Cruijff voor mij ook de drempel heeft verlaagd, door aan te geven wat er allemaal in praktische zin mogelijk zou kunnen zijn, voor het geval een commissariaat er voor mij niet inzit. Omdat ik Johan honderd procent vertrouw, blijven we daarom met elkaar in gesprek. Niets meer en niets minder.In principe geldt hetzelfde voor PSV, alleen niet als adviseur. Dan krijgt het op voorhand al een officiële titel en dat kan niet.

Natuurlijk mogen mensen uit Eindhoven me bellen om bepaalde zaken te toetsen. Geen probleem. Maar daar ligt wel de grens.Concreet gesteld, ben ik nog volop bezig om met Turkije het EK in 2012 te halen en het Turkse voetbal verder te professionaliseren. Daarnaast fungeer ik als klankbord bij Chelsea, denk ik mee als Cruijff me daarom vraagt en weten sommige mensen bij PSV me te vinden.Zo is het, en niet anders.

Bron : De Telegraaf

Hiddink moet niks bij ajax doen,is een psv man !!


Ik als Ajacied vindt het natuurlijk prima dat Hiddink komt haha. Maar is Hiddink wel een PSV man? Volgens mij ligt zijn hart in de achterhoek bij De Graafschap. Maar goed, wat er allemaal bij Ajax momenteel afspeelt is positief. Ik heb mijn bronnen in Amsterdam en het schijnt dat Rijkaard ook iets wilt gaan doen binnen Ajax.
Superbeelden
Superbeelden

Aantal berichten : 313
Leeftijd : 28

http://superbeeldennieuws.blogspot.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Actuele voetbalnieuws! Empty ADO wint ook in Kerkrade en blijft in de race voor Europa

Bericht van Superbeelden zo 22 mei 2011 - 2:52

John van den Brom verdedigde de 4-2 voorsprong uit de eerste ontmoeting met Roda JC Kerkrade met verve en won in Limburg met 1-2. Het was al sinds 1973 niet meer voorgekomen dat Roda in eigen huis de boot inging tegen ADO. De laatste twintig confrontaties in Kerkrade eindigden minimaal in een gelijkspel.

Roda wist na de nederlaag van donderdag wat het te doen stond en opende dan ook furieus. ADO Den Haag moest meteen fors op de rem trappen, maar kon niet voorkomen dat de thuisploeg in de eerste vijftien minuten keer op keer gevaarlijk in de buurt van Gino Coutinho verscheen. Mads Junker (vrije schietkans), Willam Janssen (volley voorlangs) en Ruud Vormer (vrije trap net naast) hadden het geluk nog niet aan hun zijde, maar Morten Skoubo maakte dat ruimschoots goed. De Deense spits knikte een voorzet van Davy De Fauw fraai de hoek in, buiten bereik van Coutinho.
ADO bleek nauwelijks aangeslagen en kwam een minuut na de 1-0 bijna weer langszij. Een heerlijke voorzet van Wesley Verhoek bleek precies op maat voor Lex Immers, die de bal uit vrijstaande positie rakelings voorlangs kopte. Roda JC bleef daarna het betere van het spel houden, al was de urgentie van het eerste kwartier weg. Een moment van onoplettendheid achterin leidde zelfs tot de gelijkmaker. Mitchell Piqué leek met zijn voorzet Charlton Vicento in stelling te brengen, maar de spits fopte met een handige lichaamsbeweging zowel zijn directe tegenstander als doelman Mateusz Prus. De bal van Piqué viel daardoor bij de tweede paal binnen.
De thuisploeg had wél moeite om die tegenslag te verwerken en kon pas na rust weer een voorzichtig offensief ontketenen. Dat leidde tien minuten na de onderbreking tot een uitstekende kans voor Mads Junker, maar de clubtopscorer zag zijn schuiver via de paal buiten het doel blijven. Roda voerde de druk nadien verder op, maar wist Coutinho nauwelijks nog serieus in verlegenheid te brengen. ADO bleef dan ook vrij eenvoudig overeind en kreeg 25 minuten voor tijd zelfs een uitstekende kans om de boel vroegtijdig te beslissen. Aleksandar Radosavljevic was echter veel te druistig en schoot uit kansrijke positie over.
Roda behield daardoor de hoop dat het de 4-2 uit het heenduel zou kunnen wegpoetsen, maar zag de krachten snel wegvloeien. Tien minuten voor tijd profiteerde ADO handig van de offensieve drang van de gastheren. Wesley Verhoek kwam door op rechts en schoot de bal van dichtbij langs Prus in de lange hoek, waarmee de klus definitief geklaard bleek. De Hagenaars mogen zich nu opmaken voor een dubbele ontmoeting met de winnaar van de confrontatie tussen FC Groningen en Heracles Almelo, later op de zondag.

[b]BRON: VOETBALZONE! (http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=138068)[b]
Superbeelden
Superbeelden

Aantal berichten : 313
Leeftijd : 28

http://superbeeldennieuws.blogspot.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Actuele voetbalnieuws! Empty Re: Actuele voetbalnieuws!

Bericht van psvgijpie zo 22 mei 2011 - 2:56

Ado verdiend europees voetbal , dus ik hoop dat ze het halen.

psvgijpie

Aantal berichten : 46

Terug naar boven Ga naar beneden

Actuele voetbalnieuws! Empty FC Groningen elimineert Heracles op basis van uitdoelpunten

Bericht van Superbeelden zo 22 mei 2011 - 4:04

FC Groningen en ADO Den Haag gaan uitmaken wie zich komend seizoen in de voorronde van de Europa League mag melden. De noorderlingen wonnen zondag met veel moeite met 2-1 van Heracles Almelo en dat bleek na de 3-2 nederlaag van afgelopen donderdag op basis van uitdoelpunten precies genoeg voor het bereiken van de finale van de play-offs.
De 3-2 zege van donderdag bood mogelijkheden voor de Tukkers, maar was misschien ook wel debet aan de bijzonder povere start. Zonder sterspeler Willie Overtoom, volgens coach Peter Bosz rijp voor een plek in het Nederlands elftal, moesten de bezoekers namelijk al bijna in de eerste minuut een tegentreffer incasseren. Andreas Granqvist kon geheel vrij inkoppen na een voorzet van Dusan Tadic, maar de Zweed mikte millimeters naast. Tien minuten later was het Petter Andersson die zich aan de defensie van Heracles onttrok, maar hij stuitte op de voeten van doelman Remko Pasveer. Na een halfuur spelen was het alsnog raak.
Een fraaie aanval via Fredrik Stenman, Tadic en Andersson bood laatstgenoemde de gelegenheid om alleen op Pasveer af te gaan. De inzet van de Zweed werd nog licht aangeraakt door Antoine van der Linden, waardoor de goalie van Heracles geen enkel verweer meer kon bieden. Uitblinker Tadic leek het treffen op slag van rust van nog meer spanning te ontdoen, maar het schot van de Serviër werd nog net aangeraakt, waardoor Pasveer de bal tot zijn grote opluchting net aan de voor hem goede kant van de paal zag vallen.
Waar Heracles de eerste helft matig begon, was de hervatting na de rust hemeltergend slecht. Al na één minuut kon Leandro Bacuna alleen op het doel af en had de defensie van Heracles het geluk dat zijn controle te wensen overliet. Een minuutje later was er echter geen houden meer aan. Tadic brak weer eens door op links en bood hij Oluwafemi Ajilore een niet te missen kans. De Nigeriaan toonde zijn klasse en mikte de bal tegendraads hoog in het net. Heracles liet het er echter niet helemaal bij zitten.
Zo kreeg de ploeg van Bosz mogelijkheden via bijvoorbeeld Samuel Armenteros en Glynor Plet, maar beide aanvallers konden doelman Luciano van dichtbij niet verschalken. Ook Mark-Jan Fledderus liet dat uit kansrijke positie na. Een kwartier voor tijd moest Tim Sparv met een tweede gele kaart het veld verlaten en met een man meer kwam Heracles steeds dichter bij. Fledderus (vrije trap) en Marko Vejinovic (knap schot) misten nog, maar drie minuten voor tijd zorgde Plet voor toch nog een bloedstollend spannende slotfase. Heracles ging nadien dan ook va banque spelen, maar wist de gelijkmaker niet meer te forceren.

BRON: Voetbalzone! (http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=138075)
Superbeelden
Superbeelden

Aantal berichten : 313
Leeftijd : 28

http://superbeeldennieuws.blogspot.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Actuele voetbalnieuws! Empty Re: Actuele voetbalnieuws!

Bericht van psvgijpie zo 22 mei 2011 - 4:52

Hoop dat ado gaat winnen,na zon seizoen verdienen ze dat.

psvgijpie

Aantal berichten : 46

Terug naar boven Ga naar beneden

Actuele voetbalnieuws! Empty Re: Actuele voetbalnieuws!

Bericht van Superbeelden zo 22 mei 2011 - 4:55

psvgijpie schreef:Hoop dat ado gaat winnen,na zon seizoen verdienen ze dat.

Helemaal mee eens! Hoop ook dat ze het halen!
Superbeelden
Superbeelden

Aantal berichten : 313
Leeftijd : 28

http://superbeeldennieuws.blogspot.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Actuele voetbalnieuws! Empty Re: Actuele voetbalnieuws!

Bericht van El Salvador zo 22 mei 2011 - 9:14

Als Roda JC-man moet ik toegeven dat ADO het op basis van deze 2 playoff wedstrijden zeker verdiend heeft.
Ze hebben een goeie competitie gedraaid, Roda ook trouwens maar zo zijn nu eenmaal de afspraken in de play-offs.

El Salvador
El Salvador
El Salvador

Aantal berichten : 122

Terug naar boven Ga naar beneden

Actuele voetbalnieuws! Empty Janssen twee jaar Ajacied

Bericht van Superbeelden ma 23 mei 2011 - 6:23

AMSTERDAM - Theo Janssen (29) speelt definitief de komende twee seizoenen voor Ajax. De Amsterdamse club en de middenvelder bereikten een akkoord en moeten vandaag in de ArenA alleen nog de puntjes op de i zetten. Omdat Janssen de medische keuring al met goed gevolg doorstond en Ajax de gelimiteerde transfersom (van ruim drie miljoen euro) aftikte bij FC Twente, kunnen de contracten direct worden getekend.


Theo Janssen is definitief Ajacied.
Foto: ANP
Wanneer Janssen officieel wordt gepresenteerd, is nog de vraag. Het kan zijn dat daarmee wordt gewacht tot Frank de Boer is teruggekeerd uit Amerika. Op de vraag waarom de middenvelder van FC Twente naar aartsrivaal Ajax wilde, antwoordde hij: „Omdat ik weer kampioen wil worden.”
Pikant detail is dat Janssens eerste officiële duel in het Ajax-shirt uitgerekend de wedstrijd om de Johan Cruijff Schaal tegen FC Twente is. Hoewel het een publiek geheim is dat het niet boterde tussen de Telesport Voetballer van het Jaar en voorzitter Joop Munsterman, praat Janssen met respect over de tukkers. „FC Twente is een topclub. Ik denk dat ze er volgend jaar in de top weer bij staan.”
De kersverse Ajacied zegt de club uit Enschede veel dank verschuldigd te zijn. „Toen ik daar binnenkwam, speelde ik controlerend. Onder Michel Preud’homme heb ik meer vrijheid gekregen. Hij zei vanaf de eerste dag: ’Jij wordt de beste speler van de eredivisie’. Mooi toch?”
Volg Telesport nu ook op Facebook!
Kijk ook naar de Nieuwsflits, het video nieuws van De Telegraaf in 100 seconden. Met vandaag: Een ongrijpbare moordenaar is alsnog veroordeeld toen de politie ontdekte dat hij de crime-scene op zijn borst had laten tatoeëren. Verder: bergbeklimmer en avonturier Ronald Naar overleden. Ook: is topterrorist Mullah Omar doodgeschoten? En: man kan na transplantatie van beide handen weer schrijven!

BRON: DE TELEGRAAF! (http://www.telegraaf.nl/telesport/voetbal/ajax/9858297/__Janssen_twee_jaar_Ajacied__.html)
Superbeelden
Superbeelden

Aantal berichten : 313
Leeftijd : 28

http://superbeeldennieuws.blogspot.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Actuele voetbalnieuws! Empty Re: Actuele voetbalnieuws!

Bericht van psvgijpie ma 23 mei 2011 - 23:18

Goede aankoop van ajax , alleen geen meerwaarde want je kan hem niet doorverkopen.

psvgijpie

Aantal berichten : 46

Terug naar boven Ga naar beneden

Actuele voetbalnieuws! Empty Re: Actuele voetbalnieuws!

Bericht van Superbeelden di 29 nov 2011 - 8:14

Heerenveen-icoon wil eerstedivisionist uit problemen helpen


Riemer van der Velde is onlosmakelijk aan sc Heerenveen verbonden, maar wil zich nu gaan inzetten voor FC Emmen. De voormalig voorzitter van Heerenveen ziet in Emmen, ondanks de financiële problemen en de lage plek op de ranglijst, een club met veel potentie. Van der Velde staat open voor een rol als adviseur bij de eerstedivisionist, meldt RTV Drenthe.

Emmen heeft momenteel maar twee ploegen onder zich staan in de Jupiler League, maar heeft volgens Van der Velde de potentie om binnen afzienbare tijd mee kunnen doen in de top van de Nederlandse eerste divisie. Interim-directeur Johan Stuulen van Emmen heeft al laten weten dat de club graag gebruik wil maken van de kennis van Van der Velde.
Van der Velde, die ruim 23 jaar voorzitter was van Heerenveen, denkt dat de financiële problemen waar Emmen momenteel mee kampt wel op te lossen zijn. Zowel de club zelf als een aantal sponsors werkt aan een plan om FC Emmen uit het slop te halen. Volgens Van der Velde zijn de problemen ontstaan door het uitgeven van teveel geld, wisselingen van de wacht en het ontbreken van een heldere visie.

Bron: http://www.voetbalzone.nl
Superbeelden
Superbeelden

Aantal berichten : 313
Leeftijd : 28

http://superbeeldennieuws.blogspot.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Actuele voetbalnieuws! Empty Re: Actuele voetbalnieuws!

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum