Gasten
+15
Ollie
MachielvdH
kloppo
SnorSigaar
Bodhi
Superbeelden
Niels89
psvgijpie
Gijpvogel
Wesley
lijpie
SigaarSnor
snoremans
BuenosAires
El Salvador
19 plaatsers
Pagina 1 van 1
Gasten
Mijn top 3 van regelmatig terugkerende gasten is
1) Johan Boskamp, heeft er heel veel verstand van en is puur en eerlijk.
2) Raoul Heertje, heeft er nauwelijks verstand van maar kan relativeren en kan grappig uit de hoek komen.
3) Emile Schelvis, brengt veel kennis mee, vooral van buitenlands voetbal.
Iemand een andere mening?
El Salvador
1) Johan Boskamp, heeft er heel veel verstand van en is puur en eerlijk.
2) Raoul Heertje, heeft er nauwelijks verstand van maar kan relativeren en kan grappig uit de hoek komen.
3) Emile Schelvis, brengt veel kennis mee, vooral van buitenlands voetbal.
Iemand een andere mening?
El Salvador
El Salvador- Aantal berichten : 122
Re: Gasten
Mijn Top 3:
1) Johan Boskamp
2) Hansie Hansie
3) Emile Schelvis
1) Johan Boskamp
2) Hansie Hansie
3) Emile Schelvis
BuenosAires- Aantal berichten : 1
Eeeej,
Leuk om te lezen dat we alledrie Boskamp op 1 zetten!
Hansi vind ik ook een leuke gast maar hij komt volgens mij echt meer voor het amusement. Begrijp me niet verkeerd maar voetbal technisch voegt hij niet zoveel toe. Hij is meer van de buitencategorie....
Quizvraagje:
Wie herkent de voetballer op mijn fototag?
Leuk om te lezen dat we alledrie Boskamp op 1 zetten!
Hansi vind ik ook een leuke gast maar hij komt volgens mij echt meer voor het amusement. Begrijp me niet verkeerd maar voetbal technisch voegt hij niet zoveel toe. Hij is meer van de buitencategorie....
Quizvraagje:
Wie herkent de voetballer op mijn fototag?
Wie is de gast morgen?
Ik zou best Harm van Veldhoven nog eens als gast willen zien, na zo'n goed seizoen....
El Salvador
Ik zou best Harm van Veldhoven nog eens als gast willen zien, na zo'n goed seizoen....
El Salvador
Owkee dan, mooi.
Wie bepaalt dat eigenlijk, Johan? Of mag Wilfried er ook iets van vinden?
Ik heb de indruk dat het Gijp niets uitmaakt, als het maar niet iemand is die te lang aan het woord is en of grappiger (denkt) te zijn an Gijp-zelf.
Later...
Wie bepaalt dat eigenlijk, Johan? Of mag Wilfried er ook iets van vinden?
Ik heb de indruk dat het Gijp niets uitmaakt, als het maar niet iemand is die te lang aan het woord is en of grappiger (denkt) te zijn an Gijp-zelf.
Later...
Ik denk dat Wilfred het meer bepaalt dan Johan, maar er zit natuurlijk ook een hele redactie achter het programma die het waarschijnlijk in eerste instantie zal regelen. Van der Gijp maakt het weinig uit inderdaad. Die vertelde laatst op Radio Veronica dat hij vaak pas weet wie de gast is als hij net voor de uitzending de studio binnen komt hobbelen.
1 Johan Boskamp
2 Raoul Heertje
Zijn de enigste 2 die ik leuk vind.
2 Raoul Heertje
Zijn de enigste 2 die ik leuk vind.
lijpie- Aantal berichten : 14
Ik vind Raoul Heertje toch altijd wat teleurstellend in de uitzending, hij praat zelden inhoudelijk mee en komt maar af en toe 'lollig' uit de hoek met droge opmerkingen of woordspelingen.
Wesley- Aantal berichten : 49
Opvallend dat er met mij maar 1 andere fan van Erik Dijkstra is. Op 2 heb ik Boskamp en op 3 Raoul
Gijpvogel- Aantal berichten : 2
Leeftijd : 41
Johan Boskamp ( Ontzettend veel verstand van voetbal)
Jan Joost van Gangelen ( Weet veel over de eredivisie)
Hansie Hansie (Zolang hij normaal doet heeft hij nog wel goede dingen te melden!)
Jan Joost van Gangelen ( Weet veel over de eredivisie)
Hansie Hansie (Zolang hij normaal doet heeft hij nog wel goede dingen te melden!)
Niels89- Aantal berichten : 3
1. Johan Boskamp.
2. Erik Dijkstra.
3. Raoul Heertje
Dit zijn de enige die wat toevoegen aan het programma. Deze 3 heren passen er wel bij.
2. Erik Dijkstra.
3. Raoul Heertje
Dit zijn de enige die wat toevoegen aan het programma. Deze 3 heren passen er wel bij.
Die Emiel Schelvis hoeft voor mij voorlopig niet terug te keren. Komt gewoon te vaak in het programma, hij probeert altijd geforceerd grappig te zijn maar het lukt hem nooit. Er is ook nooit iemand geweest die om zijn uitspraken gelachen heeft.
Hij heeft wel veel kennis over het Spaanse en Italiaanse voetbal, dat waardeer ik wel. Dus 2x per jaar is voldoende. Hij komt nu bijna om de week, dat is teveel.
Hij heeft wel veel kennis over het Spaanse en Italiaanse voetbal, dat waardeer ik wel. Dus 2x per jaar is voldoende. Hij komt nu bijna om de week, dat is teveel.
Ik vond eerlijk gezegd Heertje wat tegenvallen, net als de terugkomst van Dit was het nieuws op RTL4, of kijkt daar niemand van jullie naar?
El Salvador
El Salvador
Ik vind wel dat de uitzendingen met Emiel om de een of andere reden altijd wel zeer vermakelijk zijn. Blijkbaar laat hij de anderen goed functioneren. Van mij mag vaak terug blijven komen.
Gijpvogel- Aantal berichten : 2
Leeftijd : 41
1. Boskamp
2. Diekstra
3. Bos
.
.
.
.
88. Frenk van der Linden
89. Rob Stenders
90. Hansie
2. Diekstra
3. Bos
.
.
.
.
88. Frenk van der Linden
89. Rob Stenders
90. Hansie
SnorSigaar- Aantal berichten : 36
Hahaha,
Mijn onderwerp uit mei 2010 krijgt weer de aandacht, mooi, Hansi blijft een apart gevalletje, bij sommigen vast in de top 3, sommigen zetten m helemaal onderaan.
El S.
Mijn onderwerp uit mei 2010 krijgt weer de aandacht, mooi, Hansi blijft een apart gevalletje, bij sommigen vast in de top 3, sommigen zetten m helemaal onderaan.
El S.
1: Willem van Hanegem
2: Johan Boskamp
3: Raoul Heertje
2: Johan Boskamp
3: Raoul Heertje
kloppo- Aantal berichten : 8
Leeftijd : 30
MachielvdH schreef:Heeft iemand enig idee waarom Erik Dijkstra dit seizoen nog niet is aangeschoven?
Dat viel mij inderdaad ook al op. Dat is wel jammer.
1. Johan Boskamp (omdat hij Feyenoord is)
2. Hansie Hansie ( gewoon lol, vooral met jasje)
3. Emile Schelvis ( heeft leuke droge grapjes tussen door)
2. Hansie Hansie ( gewoon lol, vooral met jasje)
3. Emile Schelvis ( heeft leuke droge grapjes tussen door)
firenick987- Aantal berichten : 28
mijn top 3:
1. Hugo Camps (jammer dat hij nooit uitgenodigd is, bij sport aan tafel vond ik hem altijd top)
2. Johan Boskamp
3. Willem van Hanegem
1. Hugo Camps (jammer dat hij nooit uitgenodigd is, bij sport aan tafel vond ik hem altijd top)
2. Johan Boskamp
3. Willem van Hanegem
scarface- Aantal berichten : 21
1. boskamp
2. van hanegem
En schelvis is een loser,alleen verstand van italiaanse voetbal.
2. van hanegem
En schelvis is een loser,alleen verstand van italiaanse voetbal.
psvlijpo- Aantal berichten : 7
I.v.m. dat Hugo Camps een stuk heeft geschreven in het boek over Bert van Marwijk. Zou ik het leuk vinden als ze mijn favoriete gast van Sport aan tafel een keer uit zouden nodigen.
Voor degenen die geen idee hebben van wie het is, vanaf 0:25 in deze video:
Voor degenen die geen idee hebben van wie het is, vanaf 0:25 in deze video:
scarface- Aantal berichten : 21
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: