Forum SigaarSnor.blogspot.com
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Stel jezelf voor aan de andere leden

+7
italo73
Bodhi
krayface
SigaarSnor
psvgijpie
FabianX
snoremans
11 plaatsers

Ga naar beneden

Stel jezelf voor aan de andere leden Empty Stel jezelf voor aan de andere leden

Bericht van snoremans za 14 mei 2011 - 8:14

Stel je zelf hier voor


Laatst aangepast door psvbossie op zo 15 mei 2011 - 9:53; in totaal 1 keer bewerkt

snoremans

Aantal berichten : 4
Leeftijd : 51

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel jezelf voor aan de andere leden Empty Re: Stel jezelf voor aan de andere leden

Bericht van FabianX za 14 mei 2011 - 8:25

Ik ben Fabian, vijftien jaar, en ik volg Voetbal International al enkele jaren. Het is uitgegroeid tot mijn absolute lievelingsprogramma en ik kan elke uitzending weer genieten van de anekdotes van Van der Gijp, de cynische grappen van Derksen en de flauwe opmerkingen van Genee. Ik zit in de derde klas van het Atheneum en ik ben fan van Feyenoord. Ik volg het Nederlands voetbal het meest, de rest wat minder. Ik hoop dat ik hier een leuke tijd krijg op dit forum.

Groetjes!

FabianX

Aantal berichten : 113
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel jezelf voor aan de andere leden Empty Re: Stel jezelf voor aan de andere leden

Bericht van psvgijpie do 19 mei 2011 - 23:55

Ben leons ben heel me leven al fan van PSV EINDHOVEN
Verder ben ik een echte levensgenieter.

psvgijpie

Aantal berichten : 46

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel jezelf voor aan de andere leden Empty Re: Stel jezelf voor aan de andere leden

Bericht van SigaarSnor za 21 mei 2011 - 2:36

Ik ben SigaarSnor, eind twintig en (maar zoveel zal al duidelijk geweest zijn) een groot fan van Voetbal International, Johan Derksen, Wilfred Genee en René van der Gijp. Ik volg het programma al sinds dat Ruud ter Weijden nog de presentator was (Sport aan Tafel / Sunday United) en denk ik dat ik door de jaren heen maar heel weinig minuten gemist heb.
SigaarSnor
SigaarSnor
Admin

Aantal berichten : 548

http://SigaarSnor.blogspot.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel jezelf voor aan de andere leden Empty Re: Stel jezelf voor aan de andere leden

Bericht van krayface za 21 mei 2011 - 9:03

Ik ben Krayface "Undercover naam" lol of niet? mja VI fan.
Als je upload space moet hebben ik kan het voor je uploaden op megaupload. Heb premium account dus kan heel veel uploaden en ze blijven altijd online tenzij iemand copyright claimt :)

krayface

Aantal berichten : 5

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel jezelf voor aan de andere leden Empty Re: Stel jezelf voor aan de andere leden

Bericht van Bodhi ma 30 mei 2011 - 0:25

Ben Bodhi , ben een PSV Eindhoven fan.

Bodhi

Aantal berichten : 5

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel jezelf voor aan de andere leden Empty Re: Stel jezelf voor aan de andere leden

Bericht van SigaarSnor vr 5 aug 2011 - 9:16

Dankzij de TOTO veel nieuwe leden erbij de afgelopen dagen. Ik zou zeggen: stel jullie even voor!
SigaarSnor
SigaarSnor
Admin

Aantal berichten : 548

http://SigaarSnor.blogspot.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel jezelf voor aan de andere leden Empty Re: Stel jezelf voor aan de andere leden

Bericht van italo73 vr 21 okt 2011 - 5:53

Hoi,

Ik ben Eduard. 38 jaar. Getrouwd, 2 kids. Fan van FC Groningen en Inter.
Ben heeeelemaal voetbal verslaafd. Kijk voetbal, speel zelf voetbal en geef voetbaltraining. RTL7 (VI), Sport1 en EredivisieLive zijn mijn favoriet avondvullers.
italo73
italo73

Aantal berichten : 37
Leeftijd : 51

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel jezelf voor aan de andere leden Empty Re: Stel jezelf voor aan de andere leden

Bericht van Superbeelden za 29 okt 2011 - 3:06

Omdat ik nu moderator ben zal ik mij ook even kort voorstellen.

Mijn naam is Rens (noem me maar gewoon Superbeelden) en ben 15 jaar oud. Fan van Ajax Amsterdam en helemaal gek van voetbal. Kijk altijd uit naar de maandag en vrijdag om VI te kijken.

Wil je meer weten? Kan je altijd in de VI BAR terecht.

Ik nodig jullie ook uit om in de andere "kroegpraat" topics te reageren.
Superbeelden
Superbeelden

Aantal berichten : 313
Leeftijd : 28

http://superbeeldennieuws.blogspot.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel jezelf voor aan de andere leden Empty Re: Stel jezelf voor aan de andere leden

Bericht van Jamel za 29 okt 2011 - 6:28

Hoi, ik ben Jamel, 22 jaar en ik woon in Hellevoetsluis. Ik ben moderator op De Voetbalkantine en vanwege de gestarte samenwerking dus ook hier terecht gekomen. Ik heb een beetje mee zitten lezen en het valt me op hoe respectvol jullie met elkaar omgaan. Hulde daarvoor! Ook mijn grote vriend Keff direct opgenomen in jullie videoteam, waarvoor dank.

Verder ben ik al m'n hele leven fan van Feyenoord. Ik heb een seizoenkaart en bezoek ook zoveel mogelijk uitwedstrijden. Uiteraard ben ik ook fan van VI en ook regelmatig bezoeker van deze site. Ik zou zeggen, keep up the good work, want jullie zijn echt heel goed bezig!

Jamel

Aantal berichten : 2

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel jezelf voor aan de andere leden Empty Re: Stel jezelf voor aan de andere leden

Bericht van FabianX za 29 okt 2011 - 7:03

Kijk eens aan! Ik woon ook in Hellevoetsluis en ik ben ook fan van Feyenoord. Welkom op het forum Jamel. smile

FabianX

Aantal berichten : 113
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel jezelf voor aan de andere leden Empty Re: Stel jezelf voor aan de andere leden

Bericht van MachielvdH zo 30 okt 2011 - 0:23

Ik ben Machiel, 28 jaar, woonachtig te Heiloo en een luie student Nieuws en Media aan de Hogeschool van Amsterdam.
Verder seizoenkaarthouder van Ajax en een groot liefhebber (maar dat is iedereen op dit forum, neem ik aan) van Voetbal International.
MachielvdH
MachielvdH

Aantal berichten : 36
Leeftijd : 40

http://studio83.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel jezelf voor aan de andere leden Empty Re: Stel jezelf voor aan de andere leden

Bericht van icebodhi za 28 jan 2012 - 0:59

Ben icebodhi en een groot VI fan vandaar dat ik lid ben geworden.

icebodhi

Aantal berichten : 7

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel jezelf voor aan de andere leden Empty Re: Stel jezelf voor aan de andere leden

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum