Nomineer hier VI-momenten voor YouTube!
+11
psvaaron
Keff
Superpieter123
italo73
snoorhoff
FabianX
Wesley
El Salvador
Arnogroenendijk
Superbeelden
SigaarSnor
15 plaatsers
Pagina 7 van 13
Pagina 7 van 13 • 1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 11, 12, 13
Re: Nomineer hier VI-momenten voor YouTube!
SigaarSnor schreef:- Beginmonoloog Maarten van Rossem [rond 20:32 uur] (het ArenA-munten-gedeelte is al gedaan door Superbeelden, dat kan eruitgelaten worden dus...)
- Derksen zegt 'Wakker Worden!' en 'Doen!' [rond 20:49 uur]
- Van Rossem tegen Molenaar: jij hebt RvC aangesteld [rond 20:56 uur]
Die drie fragmentjes zijn nog over dus. Vooral de laatste is nog wel aardig, dus mocht iemand tijd/zin hebben... En anders pikken we het morgen weer op met een nieuwe aflevering.
Al gedaan door Arno: http://sigaarsnor.blogspot.com/2011/11/maarten-van-rossem-tegen-molenaar-hoe.html
Dan zijn we wat mij betreft wel rond
Maak anders eens een gifje van Wilfred zoals ik eerder hierboven heb gevraagd, ik kan het niet maar voor 1 van jullie is t misschien leuk om te doen.
Groetjes El S.
Groetjes El S.
El Salvador- Aantal berichten : 122
El Salvador schreef:Maak anders eens een gifje van Wilfred zoals ik eerder hierboven heb gevraagd, ik kan het niet maar voor 1 van jullie is t misschien leuk om te doen.
Groetjes El S.
Sorry daar ben ik niet goed in, misschien iemand anders. Wel leuk idee maar volgens mij worden die gifjes niet door de youtube uploaders gemaakt.
Zou ik vanavond een filmpje kunnen uploaden of?
psvaaron- Aantal berichten : 53
Ik heb er een gifje van gemaakt, maar de beweging is te snel/kort voor een leuk gifje m.i. Maar goed, doe er je voordeel mee
Hey jongens,
Goed om te zien dat jullie zoveel op youtube plaatsen. Naar mijn mening zijn alle leuke fragmenten uit de laatste afleveringen nu wel op youtube. Ik volg het topic al even en heb denk ik zo'n beetje alle youtube fragmenten van VI bekeken, danzij jullie. Het is denk ik ook goed dat jullie zelfs de kleinste fragmenten op youtube plaatsen, wie het kleine niet eert, is het grote niet weert ;-)
Ik heb zelfs een youtube afspeellijst met enkel VI-fragmenten van 108 video's ( mijns inziens zo ongeveer de 108 beste/grappigste, maar ik moet nog een paar video's van de laatste tijd toevoegen ). Ik zou hem graag met jullie willen delen, maar ik wil dit topic er niet mee vervuilen. Als het ergens anders kan/iemand geinteressseerd is hoor ik het graag.
Groeten Nederlander.
Ps. Hoop dat mijn bericht niet misplaatst is in dit topic en mocht ik kunnen helpen, dan wil ik dat doen. Heb helaas alleen geen ervaring met het uploaden van fragmenten, maar kan het eventueel leren.
Goed om te zien dat jullie zoveel op youtube plaatsen. Naar mijn mening zijn alle leuke fragmenten uit de laatste afleveringen nu wel op youtube. Ik volg het topic al even en heb denk ik zo'n beetje alle youtube fragmenten van VI bekeken, danzij jullie. Het is denk ik ook goed dat jullie zelfs de kleinste fragmenten op youtube plaatsen, wie het kleine niet eert, is het grote niet weert ;-)
Ik heb zelfs een youtube afspeellijst met enkel VI-fragmenten van 108 video's ( mijns inziens zo ongeveer de 108 beste/grappigste, maar ik moet nog een paar video's van de laatste tijd toevoegen ). Ik zou hem graag met jullie willen delen, maar ik wil dit topic er niet mee vervuilen. Als het ergens anders kan/iemand geinteressseerd is hoor ik het graag.
Groeten Nederlander.
Ps. Hoop dat mijn bericht niet misplaatst is in dit topic en mocht ik kunnen helpen, dan wil ik dat doen. Heb helaas alleen geen ervaring met het uploaden van fragmenten, maar kan het eventueel leren.
Nederlander- Aantal berichten : 6
Hey,
Super van dat gifje, leuk, Danke
El Salvador
Super van dat gifje, leuk, Danke
El Salvador
El Salvador- Aantal berichten : 122
Je kunt hier altijd een linkje naar de lijst plaatsen. Als je wilt helpen met het uploaden, dan ben je van harte welkom. Wij kunnen je uiteraard wegwijs maken. Hoe groter de groep uploaders, hoe beter in principe (als iedereen dan ook in dit topic blijft overleggen) :)Nederlander schreef:Ps. Hoop dat mijn bericht niet misplaatst is in dit topic en mocht ik kunnen helpen, dan wil ik dat doen. Heb helaas alleen geen ervaring met het uploaden van fragmenten, maar kan het eventueel leren.
Yup, maak me maar wegwijs hoor.
En die link kan ik niet plaatsen, omdat ik vandaag geregistreerd heb en hij zegt dat nieuwe members de eerste week geen links mogen plaatsen.
Edit: Misschien werkt het zo, voer dit achter de site van youtube in: /playlist?list=PL1008CB61BE3F48A6&feature=mh_lolz
Laat maar weten of het gelukt is
En die link kan ik niet plaatsen, omdat ik vandaag geregistreerd heb en hij zegt dat nieuwe members de eerste week geen links mogen plaatsen.
Edit: Misschien werkt het zo, voer dit achter de site van youtube in: /playlist?list=PL1008CB61BE3F48A6&feature=mh_lolz
Laat maar weten of het gelukt is
Laatst aangepast door Nederlander op ma 21 nov 2011 - 3:03; in totaal 2 keer bewerkt
Nederlander- Aantal berichten : 6
Meneer sigaarsnor, maar de Rtl Xl die is tog niet om half 11 beschikbaar vanavond maar ik zal er zijn en, zou jij mij kunnen promoten Zou jij dat kunnen promoten of iets waaardoor ik meer vieuws krijg, En hoe zit het met de inkomsten?
@Nederlander: Zal je playlist later eens even door gaan nemen. Wat betreft het wegwijs maken: Superbeelden wil dat wel doen. Misschien kunnen jullie even contactgegevens met elkaar uitwisselen?
@psvaaron: RTL XL is (meestal) wel al om 22.30 uur beschikbaar. Zoals gezegd krijg je vanzelf meer views als je video's op de site verschijnen. Inkomsten komen eventueel later. Die mogelijkheid bied ik alleen aan de groep vaste uploaders, dus daarvoor moet je eerst een tijdje naar tevredenheid meelopen.
@psvaaron: RTL XL is (meestal) wel al om 22.30 uur beschikbaar. Zoals gezegd krijg je vanzelf meer views als je video's op de site verschijnen. Inkomsten komen eventueel later. Die mogelijkheid bied ik alleen aan de groep vaste uploaders, dus daarvoor moet je eerst een tijdje naar tevredenheid meelopen.
Dankje sigaarsnor zeg jij welke ik straks dan moet gaan uploaden?
psvaaron schreef:Dankje sigaarsnor zeg jij welke ik straks dan moet gaan uploaden?
Sorry dat ik het zeg maar volgens mij snap jij er heel weinig van. We hebben al paar kaar uitgelegd dat hier na de aflevering een lijst met mogelijke fragmenten komt. Dan kan je er daar uit kiezen (wel in goed overleg).
ja sorry snap het allemaal wel, maar ik denk dalijk kan ik er geen doen ofzo omdat ik denk ik niet de enigste bent maar sorry dan! Later Ty!
Daarmee wil ik je wel helpen. Stuur maar je facebook naar mij via een berichtje op dit forum of twitter. IK heb al meerdere beginnende uploaders geholpen. Serieuze hulp is altijd welkom. Neem maar contact met me op voor tips enzovoort.Nederlander schreef:Yup, maak me maar wegwijs hoor. :)
Namens het team:
Welkom!
Momenten 21/11:
- Johan Cruijff: is een complete chaos + maakt niet uit of je kaal/scheel bent of rood haar/bril hebt [rond 20:50 uur]
- Johan Cruijff: 'probleem Davids' tijdens dit programma gelijk even opgelost [rond 20:56 uur]
- Johan Cruijff: weet niet of dit slotwoord óók racistisch was? [rond 20:57 uur]
- Wilco van Schaik had ook pas om 21.00 uur kunnen komen [rond 21:08 uur]
- Commercial Derksen stond er wél in één keer op [rond 21:12 uur]
- Wilco van Schaik over zijn commentatorsverleden (met o.a. Co Stompé) [rond 21:33 uur]
- Johan Derksen over blunder Isaksson [rond 21:37 uur]
- Johan Cruijff: is een complete chaos + maakt niet uit of je kaal/scheel bent of rood haar/bril hebt [rond 20:50 uur]
- Johan Cruijff: 'probleem Davids' tijdens dit programma gelijk even opgelost [rond 20:56 uur]
- Johan Cruijff: weet niet of dit slotwoord óók racistisch was? [rond 20:57 uur]
- Wilco van Schaik over zijn commentatorsverleden (met o.a. Co Stompé) [rond 21:33 uur]
sigaarsnor , isgoed welke zou ik kunne uploaden?
sigaarsnor kan ik de bovenste doen ik kan er al 2 of 3 doen?
Deze neemt DVK graag, Danku.
Deze neemt DVK graag, Danku.
Keff- Aantal berichten : 72
Leeftijd : 30
ik upload complete chaos van johan cruijff Dus Kijk maar !
- Johan Cruijff: 'probleem Davids' tijdens dit programma gelijk even opgelost [rond 20 uur]
Wil deze 2 voor mijn rekening nemen.
Groeten,
(Superbeelden)
- Johan Cruijff: 'probleem Davids' tijdens dit programma gelijk even opgelost [rond 20 uur]
Wil deze 2 voor mijn rekening nemen.
Groeten,
(Superbeelden)
Laatst aangepast door Superbeelden op ma 21 nov 2011 - 11:12; in totaal 3 keer bewerkt
oke dan hoef ik er maar 1 tje mooi dan zie ik vrijdag wel weer later ! ik zet er nu meteen op youtube moet ik ook op site ergens zette of wat?
psvaaron schreef:moet ik ook op site ergens zette of wat?
Lijkt me logisch dat je het op YouTube zet!
Je moet het idd uploaden op YouTube en dan even hier melden als het online staat. Dan plaats ik het vervolgens op de site.
Extra momentje nog (weet niet of het YouTube-waardig is, maar vond het wel erg droog eigenlijk):
- Cruijff: "Ik heb ook die dingen op dat JoeToep gezien" [rond 20:38 uur]
Extra momentje nog (weet niet of het YouTube-waardig is, maar vond het wel erg droog eigenlijk):
Owke kun jij gwn naar mijn kanaal gaan en zet hem dan maar op je site want ik ga hem nu op youtube zetten dus kijk dalijk maar
Extra fragmentje die ik ga nu ga plaatsen:
Hansie is ongelooflijk trots en waardeert vraag van journalist niet echt.
Hansie is ongelooflijk trots en waardeert vraag van journalist niet echt.
@psvaaron: Ik zie dat je fragment er inmiddels opstaat. Ziet er goed uit. Ik zal 'm zo plaatsen op de blog. Het is overigens voor mij wel het makkelijkste als je hier (of bijv. via Facebook Chat) steeds even aangeeft als de fragmenten online staan. Dan hoef ik niet handmatig alle kanalen af te speuren. (Krijg na verloop van tijd overigens wel een seintje van YouTube als er nieuwe video's zijn verschenen, maar daar gaat altijd enige tijd overheen.)
Dus...
psvaaron:
-Johan Cruijff: is een complete chaos + maakt niet uit of je kaal/scheel bent of rood haar/bril hebt [rond 20:50 uur]
Keff:
Superbeelden:
-Hansie is ongelooflijk trots en waardeert vraag van journalist niet echt.
???:
psvaaron:
-
Keff:
Superbeelden:
-
???:
http://sigaarsnor.blogspot.com/2011/11/derksen-en-genee-terugkeer-rene-van-der.html staat er ook nog op (en nu snel naar bed ).
Jammer genoeg geen tijd, Ik geef mijn fragmenten toch maar weg.
Oke keff dan neem ik een deel over
- Commercial Derksen stond er wél in één keer op [rond 21:12 uur] Staat er nu wel op maar dan in dezelfde fragment met Davids, dus als SigaarSnor die erop zet is ook automatisch dat fragment.
Eerst ga ik mijn eigen lijstje afwerken dan zien we wel weer verder.
- Commercial Derksen stond er wél in één keer op [rond 21:12 uur] Staat er nu wel op maar dan in dezelfde fragment met Davids, dus als SigaarSnor die erop zet is ook automatisch dat fragment.
Eerst ga ik mijn eigen lijstje afwerken dan zien we wel weer verder.
Sigaarsnor Zou ik misschien nog iets kunnen uploaden Want Ik heb genoeg tijd nu, zeg maar !
psvaaron schreef:Sigaarsnor Zou ik misschien nog iets kunnen uploaden Want Ik heb genoeg tijd nu, zeg maar !
Neem die maar, Keff kan het niet doen deze keer dus dit fragment is voor jou.
http://sigaarsnor.blogspot.com/2011/11/johan-derksen-is-mild-na-blunder.html
Geef a.u.b. steeds even aan als een fragment online staat, psvaaron (kan ook bijvoorbeeld via de Facebook Chat, als je dat gebruikt).
Geef a.u.b. steeds even aan als een fragment online staat, psvaaron (kan ook bijvoorbeeld via de Facebook Chat, als je dat gebruikt).
Nog open:
Superbeelden:
???:
Als je zin hebt kun je dus nog een van die laatste drie fragmenten doen, psvaaron.
Superbeelden:
???:
Als je zin hebt kun je dus nog een van die laatste drie fragmenten doen, psvaaron.
Hoop uploaders tegenwoordig, lekker hoor
Wesley- Aantal berichten : 49
Fantastisch inderdaad. Veel handen maken licht werk.
Update van mij: ik denk dat ik het probleem hier opgelost heb, ik probeer volgende uitzending weer op te nemen en kijken of ik fragmenten kan uploaden. Dan laat ik het wel weten.
Update van mij: ik denk dat ik het probleem hier opgelost heb, ik probeer volgende uitzending weer op te nemen en kijken of ik fragmenten kan uploaden. Dan laat ik het wel weten.
FabianX- Aantal berichten : 113
Leeftijd : 29
Wesley schreef:Hoop uploaders tegenwoordig, lekker hoor :7
Ah Wesley je bent weer terug? Mooi :D
Wat betreft uploaden moet ik nog een paar maanden passen, maar ik blijf VI & SigaarSnor uiteraard volgen :-)
Wesley- Aantal berichten : 49
Leute: er is mij ter ore gekomen dat er iemand (niet van jullie hoor) bezig is een concurrerende website op te zetten. Op zich ieders goed recht natuurlijk, maar het lijkt deze persoon vooral te doen te zijn om het eventuele financiële gewin. Ik kan jullie uiteraard niets verbieden, maar wil jullie vragen om - mochten er dergelijke verzoeken komen - onder of in jullie YouTube-filmpjes niet te linken naar die website (het linken naar SigaarSnor.blogspot.com uiteraard graag juist wel ).
Ik denk dat ik weet over welke website het gaat. Uiteraard zal ik niet in zee gaan met hen en blijf ik SigaarSnor.blogspot.com trouw.
Oh en hallo Wesley, had even niet door dat jij het was. Welkom terug.
Oh en hallo Wesley, had even niet door dat jij het was. Welkom terug.
FabianX- Aantal berichten : 113
Leeftijd : 29
Ik ben vanavond om 22.15 Weer beschikbaar!
Heb een beetje met een half oog/oor gekeken, dus misschien heb ik iets gemist. Maar hierbij momentjes van 25/11:
- Genee vraagt zich af of de snor van Derksen in de brand heeft gestaan [rond 20:32 uur + nog paar keer later in de uitzending]
- Johan Boskamp kreeg telefoontje van de Belastingdienst [rond 20:38 uur]
- RKC-bobo was niet blij met berichtgeving Johan Derksen [rond 20:41 uur]
- Johan Boskamp kijkt best veel voetbal [rond 21:09 uur]
- Hughes ging op de foto met Elton John + verhaal van die Utrecht-speler [rond 21:34 uur]
- Derksen heeft Blatter/Genee-blooper meegenomen [rond 22:00 uur]
- Genee hoopt dat Boskamp volgende keer een kappertje heeft gepakt [rond 22:01 uur]
- Johan Derksen werd gevraagd als Zwarte Piet [rond 22:02 uur]
- Genee vraagt zich af of de snor van Derksen in de brand heeft gestaan [rond 20:32 uur + nog paar keer later in de uitzending]
- Johan Boskamp kreeg telefoontje van de Belastingdienst [rond 20:38 uur]
- Hughes ging op de foto met Elton John + verhaal van die Utrecht-speler [rond 21:34 uur]
- Derksen heeft Blatter/Genee-blooper meegenomen [rond 22:00 uur]
- Genee hoopt dat Boskamp volgende keer een kappertje heeft gepakt [rond 22:01 uur]
- Johan Derksen werd gevraagd als Zwarte Piet [rond 22:02 uur]
Johan boskamp Telefoontje belasting doe ik wel , en genee vraagt zich af in de brand
Nu neem ik me beelden wel. hehe.
Nu neem ik me beelden wel. hehe.
Dan doe ik blatter Beelden Mee genomen en dan stop ik oke!
Pagina 7 van 13 • 1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 11, 12, 13
Pagina 7 van 13
Permissies van dit forum: