Nomineer hier VI-momenten voor YouTube!
+11
psvaaron
Keff
Superpieter123
italo73
snoorhoff
FabianX
Wesley
El Salvador
Arnogroenendijk
Superbeelden
SigaarSnor
15 plaatsers
Pagina 6 van 13
Pagina 6 van 13 • 1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 11, 12, 13
Re: Nomineer hier VI-momenten voor YouTube!
Superbeelden heeft aangegeven i.v.m. studiedrukte geen tijd meer te hebben voor de filmpjes van afgelopen maandag. Zie jij nog een kansje, Fabian (of evt. toch nog Keff)?
Van het lijstje van 07/11 zijn deze momentjes nog over:
- Hans Kraay Jr. vraagt zich af hoeveel Danny Vera kost [rond 20:29 uur]
- Johan Derksen kwam bijna om bij een vliegtuigongeluk [rond 20:54 uur]
- Genee en Derksen doen Mart Smeets na [rond 21:24 uur]
- Het kan nog alle kanten op deze competitie, denkt Hans Kraay Jr. [rond 21:25 uur]
- Hans Kraay Jr. snapt domme rode kaarten niet [rond 21:31 uur]
- Derksen en Everse over humor van vroeger [rond 21:33 uur]
Deze zijn m.i. nog wel YT-waardig:
Van het lijstje van 07/11 zijn deze momentjes nog over:
- Hans Kraay Jr. vraagt zich af hoeveel Danny Vera kost [rond 20:29 uur]
- Johan Derksen kwam bijna om bij een vliegtuigongeluk [rond 20:54 uur]
- Genee en Derksen doen Mart Smeets na [rond 21:24 uur]
- Het kan nog alle kanten op deze competitie, denkt Hans Kraay Jr. [rond 21:25 uur]
Deze zijn m.i. nog wel YT-waardig:
Die laatste twee zal ik nu meteen even doen, voor de overige heb ik helaas te weinig tijd denk ik...
FabianX- Aantal berichten : 113
Leeftijd : 29
Tja, Allemaal wel hun mondje maandag Oh die doe ik wel, Ja dan doe ik die. Maar we zijn nu een week verder bijna en jammer genoeg niks gebruikt.
Ik wil niet lullig doen maar ik vind het wel zonde. ;) Als je geen tijd hebt dan ook gewoon een keertje niet meteen de halve lijst op je naam willen hebben.
Ik wil niet lullig doen maar ik vind het wel zonde. ;) Als je geen tijd hebt dan ook gewoon een keertje niet meteen de halve lijst op je naam willen hebben.
Keff- Aantal berichten : 72
Leeftijd : 30
In z'n algemeenheid heb je wel gelijk: als je denkt weinig tijd te hebben, kun je inderdaad beter maar even niets claimen. Maar soms zijn er onvoorziene omstandigheden, of loopt het toch even niet zoals gepland. Kan gebeuren. Het was deze keer ook een beetje rommelig omdat het lijstje er pas dinsdag was natuurlijk. De belangrijkste momentjes staan er gelukkig op, morgen beginnen we gewoon weer aan een nieuw lijstje.
We zijn allemaal mensen met een dagelijks leven hè Keff. We doen dit met plezier maar als er iets tussenkomt of wat gaan die dingen even voor. Soms heb je dan geen tijd meer om dit te doen. Ik heb in elk geval mijn lijstje afgewerkt en maandag gaan we weer vrolijk verder.
Keff schreef:Tja, Allemaal wel hun mondje maandag Oh die doe ik wel, Ja dan doe ik die. Maar we zijn nu een week verder bijna en jammer genoeg niks gebruikt.
Ik zal dan toch even reageren, dit is ook/alleen tegen mij gericht. Kijk ik heb eigenlijk al geen tijd om dit te plaatsen maar dan toch maar even.... we doen dit in onze vrije tijd als hobby erbij. Maar soms komen er belangrijkere dingen tussen, dit was bij mij het geval. En dit weekend (en ook de rest van de aankomende week) ben ik druk bezig met me tentamen week (zit in me examenjaar en wil natuurlijk wel slagen). Dus ja ik zal ook geen fragmenten claimen voor morgen en zal eigenlijk ook niet actief op youtube en dit forum zijn.
Soms komen er gewoon wat dingen tussen. School gaat voor dit soort hobby's.
Sommige dingen kun je inderdaad niet plannen. Maar als je weet dat je het al wat drukker hebt dan is het verstandig om misschien één fragment of twee te claimen. En niet een heel lijstje.
Nu weer on-topic:
Wie zijn de gasten?
Nu weer on-topic:
Wie zijn de gasten?
Aad de Mos en Barbara Barend. Ik verwacht dus niet heel veel vuurwerk, maar paar fragmentjes zullen er wel weer uit te halen zijn.
Die clash tussen Genee en Derksen moet er natuurlijk absoluut op. Leukste is wel als direct alle 'uitloopjes' daarbij meegenomen worden (dus bijvoorbeeld zonet aan het begin en tijdens en het voorlezen van het nieuws door Johan). Ik zal het straks allemaal in het lijstje opnemen.
Ik kom vandaag (14/11) tot eigenlijk twee momenten, waarvan eentje een groot montageklusje is en de andere relatief simpel:
- Derksen en Genee clashen over Harald Swinkels:
* Discussie over Harald Swinkels op veld NL Elftal [rond 20:35 uur]
* Begin voorlezen nieuws door Johan ("We zullen eens kijken of er nog iemand op het veld heeft rondgelopen.") [rond 20:51 uur]
* Nog een opmerking tijdens het voorlezen van het nieuws [rond 20:53 uur]
* Genee zou Movember-shirt Danny Vera met foto Derksen ritueel willen verbranden [rond 20:56 uur]
* Opmerking als Barbara over NL Elftal begint [rond 20:58 uur]
* Genee: "Welkom terug bij deze razend gezellige uitzending!" [rond 21:15 uur]
* Derksen: "Adrie Koster is zo saai, die loopt nooit op het veld." [rond 21:33 uur]
* Genee: "We kunnen beter die man uitnodigen die het veld opgelopen is." [rond 22:00 uur]
- Barbara Barend zit heel goed in de moslima's [rond 20:57 uur]
- Derksen en Genee clashen over Harald Swinkels:
* Discussie over Harald Swinkels op veld NL Elftal [rond 20:35 uur]
* Begin voorlezen nieuws door Johan ("We zullen eens kijken of er nog iemand op het veld heeft rondgelopen.") [rond 20:51 uur]
* Nog een opmerking tijdens het voorlezen van het nieuws [rond 20:53 uur]
* Genee zou Movember-shirt Danny Vera met foto Derksen ritueel willen verbranden [rond 20:56 uur]
* Opmerking als Barbara over NL Elftal begint [rond 20:58 uur]
* Genee: "Welkom terug bij deze razend gezellige uitzending!" [rond 21:15 uur]
* Derksen: "Adrie Koster is zo saai, die loopt nooit op het veld." [rond 21:33 uur]
* Genee: "We kunnen beter die man uitnodigen die het veld opgelopen is." [rond 22:00 uur]
Ik heb niet opgenomen maar ik haal het dan wel van XL.
Genee: "Welkom terug bij deze razend gezellige uitzending!" [rond 21:15 uur]
Genee: "We kunnen beter die man uitnodigen die het veld opgelopen is." [rond 22:00 uur]
Deze twee wil ik dan graag, Ze komen wel morgen online. Pas na 18:00.
Genee: "Welkom terug bij deze razend gezellige uitzending!" [rond 21:15 uur]
Genee: "We kunnen beter die man uitnodigen die het veld opgelopen is." [rond 22:00 uur]
Deze twee wil ik dan graag, Ze komen wel morgen online. Pas na 18:00.
Ik zou die hele bups eigenlijk het liefst als één fragment zien... Het gaat juist om de clash eerst en vervolgens de hele uitzending door de prikjes over en weer (waar die twee fragmenten dus onderdeel van zijn).
Het eerste gedeelte is al door iemand op YouTube gezet. In afwachting van een filmpje met de hele bups (de eerste ruzie, plus de latere opmerkingen over en weer) heb ik die vast op de site gezet. Kan dan dus later vervangen worden door het uitgebreidere filmpje.
Derksen en Genee ruziën over NEM-reclame en Harald Swinkels
Derksen en Genee ruziën over NEM-reclame en Harald Swinkels
Lukt het iemand van jullie nog om in ieder geval
erop te zetten?
erop te zetten?
Als ik het me goed herinner moet [rond 20:57 uur] overigens [rond 21:57 uur] zijn.
Ik ben hem nu aan het uploaden.
Door het vele spreken over Ajax weinig échte lachmomenten, al maakte Van Rossem op het eind nog een hoop goed. Hierbij mijn momenten voor 18/11:
- Beginmonoloog Maarten van Rossem [rond 20:32 uur]
- Derksen zegt 'Wakker Worden!' en 'Doen!' [rond 20:49 uur]
- Van Rossem: Volendam bestaat uit louter krankzinnigen [rond 21:48 uur]
- Van Rossem kijkt óók naar Funny Video's met Kraay Jr. [rond 21:54 uur]
- Van Rossem: Feyenoord met angst in de broek naar Arnhem [rond 21:56 uur]
- Van Rossem werd ook eens gevraagd voor reclame [rond 22:00 uur]
Deze twee zet ik er zo snel mogelijk op.
Deze twee zet ik er zo snel mogelijk op.
Deze drie zal ik er morgen op zetten, in de veronderstelling dat Superbeelden het nog steeds druk heeft.
Deze drie zal ik er morgen op zetten, in de veronderstelling dat Superbeelden het nog steeds druk heeft.
Wat ook nog wel aardig was, is toen Van Rossem erover begon dat Molenaar de RvC heeft aangesteld [rond 20:56 uur]
http://sigaarsnor.blogspot.com/2011/11/maarten-van-rossem-kijkt-ook-naar-funny.html staat erop, tweede ingepland voor 23:15 uur. Thanks!
De fragmenten zijn voor jullie! Ik zie dat ze al weg zijn en heb eerlijk gezegt ook niet echt de behoefte om nog wat te doen, tenzij er nog een verzoekje van me abonnees komt die hier niet bij staat. Me tentamens zitten erop dus waarschijnlijk vanaf maandag volop uploaden!
EDIT:
Verzoekje van een fan: http://twitter.com/#!/LeroyPinas/status/137666209607974912 Iemand die hier aan kan voldoen? Ik heb het nog even te druk met andere zaken die met Superbeelden te maken heeft, vanaf maandag weer keihard uploaden!
EDIT:
Verzoekje van een fan: http://twitter.com/#!/LeroyPinas/status/137666209607974912 Iemand die hier aan kan voldoen? Ik heb het nog even te druk met andere zaken die met Superbeelden te maken heeft, vanaf maandag weer keihard uploaden!
Kreeg een verzoek via youtube om te uploaden wat Van Rossum zei over de munten bij Ajax. Die wil ik toch graag uploaden, volgens mij valt het niet onder het lijstje dat SigaarSnor gemaakt heeft, zo ja? Sorry daarvoor, maar dit is een verzoekje en wil hem graag uploaden.
Wat ook niet in de lijst staat, is het grote nieuws van Genee over die brief naar de Telegraaf, die wil ik ook graag uploaden (ook een verzoekje, het onderwerp boeit mezelf ook enorm).
Die van die brief staat inderdaad niet in het lijstje, is wel aardig om te uploaden inderdaad. Mooie scoop van Genee en verbazing bij Molenaar.
Die van die ArenA-munten valt onder:
Die van die ArenA-munten valt onder:
Had deze vannacht al geupload: https://www.youtube.com/watch?v=wTsWOS3xXuM&feature=channel_video_title
Cruijff video volgt nog!
Cruijff video volgt nog!
Hoi, ik heb geen verstand van uploaden etc. maar het inkoppertje (de beweging met zijn hoofd) van Genee als van Rossum zegt dat hij zich vaker afvraagt waarom programma's een predentator hebben daar kun je volgens mij een leuke animated gif van maken.
Ts een verzoekje, ik kan het niet
Zit op het einde van het filmpje over Kraay jr en de funny video's wat er al op staat.
Groeten El S.
Ts een verzoekje, ik kan het niet
Zit op het einde van het filmpje over Kraay jr en de funny video's wat er al op staat.
Groeten El S.
El Salvador- Aantal berichten : 122
Heel even voor het overzicht, want het wordt nu wat verwarrend:
Keff:
Fabian:
- Beginmonoloog Maarten van Rossem [rond 20:32 uur] (het ArenA-munten-gedeelte is al gedaan door Superbeelden, dat kan eruitgelaten worden dus...)
Superbeelden:
- Maarten van Rossem kreeg geen consumptie in de Amsterdam Arena [rond ??:?? uur]
- Genee over Telegraaf-brief; verbazing bij Molenaar [rond ??:?? uur]
arnogroenendijk:
- Maarten van Rossum: het komt nooit meer goed met Ajax [rond ??:?? uur]
???:
- Van Rossem tegen Molenaar: jij hebt RvC aangesteld [rond 20:56 uur]
Voor de laatste twee fragmentjes dus nog vrijwiliggers gezocht
Keff:
Fabian:
- Beginmonoloog Maarten van Rossem [rond 20:32 uur] (het ArenA-munten-gedeelte is al gedaan door Superbeelden, dat kan eruitgelaten worden dus...)
Superbeelden:
- Genee over Telegraaf-brief; verbazing bij Molenaar [rond ??:?? uur]
arnogroenendijk:
???:
Voor de laatste twee fragmentjes dus nog vrijwiliggers gezocht
Ik hou het voor nu even bij de drie die ik op m'n lijstje hebt. Komt in de loop van de middag online. Daarna kan ik die andere twee misschien adopteren.
Ik moet mijn fragmenten helaas opgeven. Ik weet niet of het alleen aan deze opname ligt of gewoon aan de dvd-drive, maar de laptop waarop ik werk weigert op te starten als ik mijn opname erin stop/wil bewerken. Ik ben er de hele middag mee bezig geweest en heb van alles geprobeerd en opgezocht maar het ziet ernaar uit dat het zo niet lukt. Kan iemand anders dit van me overnemen?
Ik heb dan maar nog een video van Fabian overgenomen:
Derhalve:
-Maarten van Rossem kreeg geen consumptie in Amsterdam Arena [rond 20:32 uur]
-Van Rossem: Volendam bestaat uit louter krankzinnigen [rond 21:48 uur]
-Van Rossem kijkt óók naar Funny Video's met Kraay Jr. [rond 21:54 uur]
-Van Rossem: Feyenoord met angst in de broek naar Arnhem [rond 21:56 uur]
-Van Rossem werd ook eens gevraagd voor reclame [rond 22:00 uur]
-Maarten van Rossum: het komt nooit meer goed met Ajax [rond ??:?? uur]
-Genee over Telegraaf-brief; verbazing bij Molenaar [rond ??:?? uur]
Die drie fragmentjes zijn nog over dus. Vooral de laatste is nog wel aardig, dus mocht iemand tijd/zin hebben... En anders pikken we het morgen weer op met een nieuwe aflevering.
-
-
-
-
-
-
-
Die drie fragmentjes zijn nog over dus. Vooral de laatste is nog wel aardig, dus mocht iemand tijd/zin hebben... En anders pikken we het morgen weer op met een nieuwe aflevering.
Sigaarsnor IK ben hier Gekomen Door superbeelden , En ik zou graag Voetbal International Filmpjes Willen Uploaden Zou ik mee kunnen helpen en samen, Werken En meer vieuws kunnen krijgen.
psvaaron- Aantal berichten : 53
Hoi psvaaron, welkom. Zeker kun je helpen!
Zoals je kunt zien overleggen we in dit topic steeds over welke leuke momentjes er in de uitzending zaten en wie welk moment kan of wil uploaden. Het makkelijkste is dus als je steeds na een uitzending naar dit topic komt en je dan in het overleg mengt.
Als je verdere vragen hebt, hoor ik het graag
Zoals je kunt zien overleggen we in dit topic steeds over welke leuke momentjes er in de uitzending zaten en wie welk moment kan of wil uploaden. Het makkelijkste is dus als je steeds na een uitzending naar dit topic komt en je dan in het overleg mengt.
Als je verdere vragen hebt, hoor ik het graag
oke dankje wel:) ik zal elke maandag en vrijdag OP de site komen om te kijken , en te overleggen maar ik mag dan me eigen account gewoon houden en zou eigenlijk meer vieuws willen,
Hoe bedoel je dat laatste precies? Je kunt gewoon uploaden via je je eigen YouTube-account inderdaad. Die video's embed ik dan vervolgens op de site.
Als het mogelijk is graag in de video de url van SigaarSnor.blogspot.com (zie voorbeelden van de anderen) en in de beschrijving van de video ook graag een link naar http://SigaarSnor.blogspot.com/
Als het mogelijk is graag in de video de url van SigaarSnor.blogspot.com (zie voorbeelden van de anderen) en in de beschrijving van de video ook graag een link naar http://SigaarSnor.blogspot.com/
haha ja ik snap het wel allemaal hoor dankje wel De laatste vraag ! hoe krijg ik dan meer vieuws want ik kan wel uploaden maar heb liever ook wel meer vieuws haha! dan 300
Het aantal keer dat de embedded video's via SigaarSnor.blogspot.com bekeken worden, telt mee bij het viewaantal op YouTube. Dus als het goed is krijg je op deze manier automatisch meer views.
psvaaron schreef:haha ja ik snap het wel allemaal hoor dankje wel De laatste vraag ! hoe krijg ik dan meer vieuws want ik kan wel uploaden maar heb liever ook wel meer vieuws haha! dan 300 :(
Als je video's op de site komt betekend dat automatisch veel meer views. Verder moet je wat bekendheid krijgen (kunnen wij eventueel wel mee helpen in het begin). Je moet vooral in goede kwaliteit veel uploaden. Zo krijg je abonnees en meer views.
Dus ik zou het volgende doen:
- In je video de link van SigaarSnor.blogspot.com doen en in de beschrijving. Dan komen je video's op de site en dat betekent meer views.
- Gewoon elke keer veel uploaden, betekend meer abonnees. Meer abonnees = meer views.
- Beetje reclame voor jezelf maken (maar vooral niet spammen!).
Groeten,
Superbeelden
ja Oke ik zal dat doen, maar Ik vind dat ik zelf Tog wel redelijke kwaliteit Heb van mijn filmpjes Dusja Ik hoor het morgen Avond wel Hoelaat moet ik dan komen want zou morgen wel willen uploaden alleeen het probleem is Ik ben pas rond half 10 thuis want dan moet ik trainen , is dat erg?
Ik plaats altijd net na de uitzending (iets over tienen dus) een lijstje in dit topic, met tijdstippen. Dus als je pas half tien thuis bent, is dat in principe geen probleem.
nu heb ik dus een vraag want Na tien uur staan die Aflevering er nog niet dus dan kun je tog pas Die dinsdag Morgen er op zetten of moet je dan tot 12 uur wachten ofzo of hoe werkt dat?
Ik weet niet precies hoe je werkt (zelf opnemen op dvd-recorder, beeld opnemen van RTL XL of mp4-file downloaden en bewerken), maar die laatste twee zijn meestal rond 22.30 uur beschikbaar.
Owkee ik dacht altijd later maar dan doe Ik rtl XL owkee ! ik weet genoeg maar dan zie ik je morgen wel! op site
Pagina 6 van 13 • 1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 11, 12, 13
Pagina 6 van 13
Permissies van dit forum: